Stumbjörn

Han träffade jag idag, ordentligt. 11,9 mmol mjölksyra/liter blod ger en del smärta i benen och framkallar även ett något kvinnligt stönande, iaf hos mig. Kan även tillägga att jag var den första här i byn att gå under 3 minuter på sista rundan på laktattestet, viktigt!! Så nu lyder mitt nya pers på 1000 meter 2.56. Ingen jättetid kanske, men skönt att gå under 3 minuter i alla fall. Dagens citat drog för övrigt en liten unge på Bäckskolan som såg mig löpa laktattest i BÖ och gröna löpshorts: "Kolla en naken man!!". Detta skrek han högt till sina klasskamrater när jag sprang förbi :P

Så naken var jag väl ändå inte!?



Var skönt med en dag med dubblepass idag. Var alltför länge sedan sist. Men efter lång-SM lär det bli ändring på den saken. Andra passet blev ett lugnt stakpass tillsammans med Ulrik. Han drog förmodligen dagens dummaste kommentar när han efter att vi åkt halva passet och ska vända på Björkbergsvägen frågade: "Va!? Ska vi vända?" Ja, förmodligen, hur skulle vi kunna komma hem annars? Det blir skapligt långt att fortsätta över Harads och ta den vägen hem... 


Kommentarer
Postat av: Tea

Åh, hej Simon :). Hur känns det att gå fyran? Hur är Älvsbyn? Vart åker du nästa höst?



Fasen vad Harads är coolt, förresten. Hela jävla Norrbotten äger! :D



Ha det bra och hälsa. :)

2009-09-16 @ 03:36:21
URL: http://teaeriksson.blogg.se/
Postat av: Krstna

Snygga shorts

2009-09-17 @ 17:37:20
Postat av: Waller

Jag vet!! Visst är dom :)

2009-09-17 @ 21:31:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0