Packning

Just nu håller jag som bäst på att packa inför medel-SM och lyssnar på lite gamla goingar under tiden för att underlätta packandet. Har ett gäng hangarounds som står runt mig och är imponerade över min nya ljudanläggning. Eller ny och ny, den är väl ungefär 20 år gammal.



Som vanligt försöker man att inte få en överfull väska med sig på resan, och som vanligt misslyckas man rejält...



Min "nya" "monsterhögtalare" som sätter skräck i grannarna ;)




Men givetvis inget ljud utan förstärkare.

Idag har jag i övrigt inte gjort något speciellt. Var ute på ett sista litet löppass på hemmaplan innan det bär av söderut. Snart smäller det rejält på det ena sättet, eller det andra. Jag hoppas att det bli på det ena sättet, men vi får väl an se.

Nu gäller sängen!!

Kommentarer
Postat av: Hammer

Stolryggsäck, respekt

2009-09-10 @ 09:32:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0