Läger med f-ettor

Idag har jag varit flitig. Blev tre träningspass idag. Rullistesterna gick ungefär som förväntat, stakningen kasst och benskaten skapligt i alla fall. Tog i alla fall höstens bästa tid hittills, men då har ju inte min klubbkompis Grabben kört än. Jag är kvar i byn denna helg, det är läger för ettorna och då kan man ju inte banga. Dessutom är det ju den prestigefyllda polarnatten imorgon (oj idag när jag kollar på klockan). Då ska förhoppningsvis jag och AB visa var skåpet ska stå!! 

Ikväll har vi sett en grym film, Mars attacks. Den rekommenderas, not. Ganska dålig, eller rättare sagt mkt dålig egenligen, men så dålig att man ibland kan hånskratta åt den. NU ska jag dock sova. Imorgon väntar åtminstone två nya pass.

Dagens geek måste för övrigt vara Ulkan, som under vår gemensamma kvällsjogg yttrade följande kommentar: "Vi måste springa ut ett varv på Selholmen, det kommer se coolt ut på GPS:n"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0