En bra dag

Idag har ytterligare en av mina gamla grejer gått till sin sista vila. Denna gång var det min väldigt laggiga dator som fick sin slutliga viloplats nere i skolans källare hos Janne B. Där bytte jag den mot en ny, eller iaf nyare, och mycket snabbare dator :)

Dessutom fick jag ett glädjande besked från staterna idag. Mina och övrigas skor är äntligen på väg!! Inom 20-30 dagar är de på plats här på folkan. Längtar redan till att få snöra på mig dom och löpa. Det blir sweet.
Idag har det nästan varit vilodag. Det blev bara ett litet lagomt löppass tillsammans med min ol-bögkollega, tillika nybakad SM-medaljör, Ulrik.

Imorgon väntar rullistester för min del. Får hoppas att väderförhållandena blir lika bra för mig som det var för övriga i måndags. Nu är det bara att tagga för det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0