Sämst då det gäller

Helgens Lång-SM blev inte alls vad jag hoppades på. Istället för en uppvisning i suverän orienteringsteknik blev det en orgie i nybörjarmisstag. Säsongens sämsta långdistanslopp då det verkligen gäller, återigen. Fem år på raken har jag lyckats med konststycket att floppa totalt på lång-SM. Om ni tycker att jag verkar bitter så har ni alldeles rätt, för det är precis vad jag är. Förvandlingen från att vara sugen till att bli bitter kan gå fort, mycket fort. Det räcker med tre minuter på tredje kontrollen och förvandlingen är komplett. Blev 31a till slut.

Sprang iaf skiten ur övriga i min klunga under slutfasen av loppet, men det är en klen tröst...

Nu är det dags att inleda årets hårdaste träningsperiod. Tjuvstartade med 2.30 skate under eftermiddagen och nu ska jag strax ut och dränka min bitterhet i ännu ett härligt träningspass.


Kommentarer
Postat av: HP

Skulle ha kunnat pissat på dig, men eftersom jag hade kommit ikapp dig sex min så tänkte jag att du hade blivit allt för knäckt ifall jag hade spurtat ner dig också ;)

2009-09-23 @ 16:22:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0