Bröd

Idag har det bjudits på hårda bataljer i skogarna kring slalombacken i Lillkanis. Mitt facit blev en seger och en andraplats. Skåpade hem Ö8 på dagen efter ett stabilt lopp, bommade 40 sekunder på en kontroll, i övrigt var det i princip klockers. Jag och AB slutade sedan på en stabil andraplats i Polarnatten och fick oss lite bröd. Segrarna Najk och Bennitz var helt enkelt bättre än oss. Utöver tävlingarna hann jag även med en kortare sväng på rullisarna. 

En french satt fint på kvällskröken och efter väl förättat värv i skogen satt en bastu ännu finare.

Bjuder även på en låt som inom en snar framtid kommer vara i princip min "theme song" om den inte redan är det...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0