Suomi

Nu bär det alldeles strax av till Muonio. Hoppas dock att jag ska få tag på mina nya skidor innan avfärd. Enligt rykten ska de anlända till Team Sportia klockan 11, och då ska jag vara där och hämta dom och sen åker vi genast vidare mot, snön, skidspåren, ryssarna och mörkret i Muonio i finska lappland. Tillsammans med mina kamrater i ABK ska jag samla lite snötimmar under resten av lovet. Det blir gött. Enligt rykten håller spåren riktigt bra standard. I alla fall det sex kilometer långa konstsnöspåret ska vara riktigt bra.

Fick just ett samtal från Team Sportia och skidorna har anlänt!!!! Nu blir det Peltonen för hela slanten, vilket kan ses som lämpligt när man ska besöka vårt östra grannland.



Nu ska kroppen trimmas ytterligare, även om vissa tydligen anser att det inte behövs :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0