Sista sjukdagen?

Ännu en träningsfri dag har förflutit så sakteliga. Imorgon ska jag dock träna igen, såvida inte natten bär med sig några otrevliga överraskningar. Dagen har mestadels bedrivits framför TV:n, på balansplattan och vid datorn. Denna sjukdom kanske bär med sig något positivt också. Har äntligen tagit mig tid till rehab för mina klena och utsletna fotleder. Hoppas att den bär frukt till kommande ol-säsong. Skulle vara skönt att slippa dras med mina kassa fotleder hela min juniorålder. 

Dagens film blev för övrigt "den trettonde krigaren". Kanske inte världens bästa film, snarare långt därifrån, men som tidsfördriv under en förkylningsdag räcker den gott och väl. Om inte annat är den värd att se för att huvudrollen heter det långa och krångliga namnet: Ahmed Ibn Fahdlan Ibn Al Abbas Ibn Rashid Ibn Hamad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0