Framtidsplaner

Dagen har inte varit särskilt händelserik. Fortsatt förkyld, alltså har skorna och pjäxorna fått stå kvar på hyllan och samla damm. Är svårt att bedömma när såna här förkylningar ska ta slut. Det kan kännas som att man ska vara frisk nästa dag i flera dagar. Dock tror och hoppas jag att träningen ska kunna återupptas på lördag. 

Har även börjat fundera seriöst över min framtid. Börjar bli dags nu, för nu börjar ju trots allt min tid här i Älvsbyn gå mot sitt slut, vare sig jag vill det eller ej. Vad ska man egentligen plugga, och var? Valet står förmodligen mellan materialdesign eller teknisk fysik, Borlänge eller Umeå. Nåja, man behöver ju som tur är inte bestämma sig direkt. Om man har tur kan kommande vinter ge lite svar på den frågan. Eller så blir man som vanligt bara mer förvirrad. 

Imorgon får jag lov, men innan det har jag faktiskt en skolgrej att göra. Matte breddning redovisning/möte/genomgång eller något i den stilen. Får önska alla mina läsare en god natts sömn.

Kan tillägga att Coach Norén inte sågade min träningsplan rakt av. Han verkade nästan tycka att stora delar av den var ganska vettig, så nu är det bara att se till att bli frisk och börja pumpa på!




    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0