Två gillningar och en ogillning

Snön har vräkt ner hela dagen i dag, det gillar vi! Fick nyligen ett mail från coach Norén där det det rapporterades om åkbara spår i byn, vilket gillas ännu mer!! Dock har jag efter noggrann läkarkonsultation börjat inse att mycket pekar på att jag lider av en stressfaktur i vänsterfoten, i metatarsale V, vilket ogillas å det grövsta. Är bara att bita i det sura äpplet och avlasta foten och köra alternativt ett tag framöver. Ingen panik för mig, är länge kvar till jag ska vara i form och det faktum att jag tvingas till att belasta överkroppen hårdare ett tag framöver är förmodligen bara positivt för min klena kropp!! Är bara att hoppas att jag kan bli ännu en i raden som faktiskt har kommit stärkt ur en skadeperiod. Hoppas dessutom för allt i världen att det finns tillgång till wet west på badhuset i byn.

Dagen har varit relativt händelselös. Steg upp, for på röntgen, for och kollade på ett hus vi kanske ska flytta till. Huset var skapligt nice, eller har potential till att bli det iaf efter lite renovering. Problemet är väl att det ligger i lite fel del av kommunen, men man kan ju inte få allt! Tillräckligt för nu. Hoppas att alla får en god natt, eller morgon, eller dag, eller vad det nu än må vara då ni läser detta. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0