Hinderbana?

Nu var man hemma i Kalix. Tyvärr verkar det som att min har insjuknat i smittfebran eller något liknande under dagen. Om jag hade vetat det på förhand hade jag nog blivit kvar i byn denna helg. Fast det är klart att det är svårt att veta sådant på förhand, så det är bara att göra det bästa av situationen.

Har hunnit med två fina pass idag. Stakintervaller och så ett gympass med Nordebo. Den mannen har många intressanta teorier om träning vill jag lova. Så om du i likhet med mig är väldigt intresserad av träning så är ett gympass med honom något jag rekommenderar. Skulle nästan kunna tänka mig att flytta till Falun bara för att gymma med Nordebo oftare än en gång i halvåret :P 

Nu ska jag gå och sova men på vägen till sängen måste jag försöka ta mig fram genom huset utan att röra något farsan har rört. Blir nästan något av en hinderbana... Tur att handspriten ligger på säker plats i byxfickan ifall jag skulle misslyckas. Har tillräckligt med elände utan en släng av smittfebran just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0