Helt sjukt

Ikväll har jag kört första riktiga skidpasset på 2 veckor. Det var underbart att få känna trycket av skatelåren som jobbade. Dock fick det bära av till Arvidsjaur för kvällens pass, eftersom byn är förvandlad till en riktig slaskmetropol. Spåren i Ajaur var åkbara men inte mycket mer. Hoppas verkligen att tränarna tar det enligt mig rätta beslutet att flytta lägret till Finland och Muonio respektive Ylläs.

Hände en kul grej i minibussen på väg till Ajaur, som kan tyda på ett speciellt band mellan mig och VB. VB sa: "Kommer ni ihåg det där programmet där dom tävlade?" Genast svarade jag: "Menar du kannan?" Det var det också, vilket kan betraktas som helt sjukt. Av alla tävlingsprogram genom tv-historien råkar jag nämna precis det VB tänkte på! Dessutom ett helt random program från 90-talet som CH inte ens kommer ihåg!!
Om någon av er läsare inte heller kommer ihåg detta klassiska program kommer här en liten påminnare:


Om ni vill kan ni ju spola förbi de två "klockminuterna" i början :P

Kommentarer
Postat av: Erixonf

fan vilka minnen som dyker upp :D

2009-11-18 @ 12:32:56
URL: http://erixonf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0