Ett problem mindre

Har nu löst problemet med att lägret blev i Arvidsjaur istället för Finland. Detta genom att lägga till ett läger på finsk mark också. Så nu har jag två läger inom en snar framtid, eller ett långt beroende på hur man ser det. I Ylläs kommer det förhoppningsvis att drillas skidO-teknik efter att skidåkningen har drillats i Arvidsjaur.. Detta blir nog riktigt gött. Nu återstår bara lite detaljer som att lösa boendefrågan uppe i Ylläs, men jag har två heta boendetips så det ska nog lösa sig.

Nu ska jag göra lite nyttiga saker som att tvätta och lite annat dylikt. Om någon söker lite bra musik kan jag tipsa om bandet VAST. Ibland kan man hitta en del riktiga guldkorn på Spotify.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0