Dator repad

Janne Brommels verkar nästan tycka om mig. Eller han är i alla fall snabb på att fixa min dator. Vilket han inte alltid är. Fråga bara Calle H!!
Kan säga att jag verkligen fick äta upp min kaxighet angående biverkningarna igår. Igår kväll mådde jag riktigt dåligt och började misstänka att jag skulle missa veckans enda lektion. Som tur var mådde jag något bättre idag. Dock hade jag huvudvärk och en enorm trötthet, så träningen uteblev tyvärr.

I ugglan 3 finns en gammaldags VHS-spelare och ett gäng gamla klassiska filmer. Ikväll avverkades Aladdin. Måste säga att Anden är oootroligt sköön!!!

 

Kommentarer
Postat av: Ulkan

hahahahahahahaha, Anden är ju bäst :p



Men du mst börja blogga mer!!!!!!!!



2009-11-11 @ 22:02:51
URL: http://O

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0