Mot matadorland

Nu åker jag strax söderut igen!! Denna gång är det vår stolta huvudstad som ska få sig ett besök. Där är det J-cup i orientering i helgen. Jag hoppas på fina tävlingar i fin terräng, och så siktar jag givetvis på att förbättra mina placeringar från Finspång för två veckor sen. Har aldrig orienterat i Stockholm, men enligt det jag har hört väntar fin och utmanande terräng. Det är långdistans på lördag och medel på söndag. Tävlingarna kan följas via länkarna nedan:

Gustavsbergs OK

Söders SOL

Har insett att jag måste byta mobilabonnemang. Fyllde på 100 kronor i måndags, och idag var dom slut. Kan hända att jag lever upp till mitt nya smeknamn, eller är det möjligen ett öknamn(?), SMS-kungen. Är ju ganska trevligt att messa ändå. Inget jag har emot att lägga lite pengar på, även om Telia max25 lockar just nu. Idag återupplevde jag gamla fotbollsminnen. Stod i mål då vi lattjade lite fotboll idag. Fast jag var inte riktigt lika vass nu som under min storhetstid i Nyborgs SK:s 7-mannalag för 10 år sedan. Då var jag i och för sig fruktad av hela byns anfallare ;)

Har även spelat Bowling idag det var kul!! Även skoldagen var trevlig och innehöll bara en lektion, tillbringade förmodligen mer tid i skolan utanför lektionstid, vilket är högst ovanligt. Men ibland finns det ju trevligt sällskap på den där skolan...

Kommentarer
Postat av: Per

Jag har faktiskt samma mobilproblem och funderar också att byta till max25.. Dock brukar jag alltid vara i skolan mer än min lektionstid

2009-05-08 @ 10:28:56
URL: http://perfrost.blogspot.com
Postat av: la

smart att byta till max25, du slösar ju mindre pengar då :)



Trevligt sällskap på skolan, hmm.. undrar vem/vilka det kan vara??

2009-05-09 @ 15:04:28
Postat av: Anonym

la-tvia

2009-05-14 @ 18:08:57
Postat av: Waller

Oj mitt favoritland ju :P

2009-05-15 @ 20:10:12
URL: http://wallers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0