Nästa gång då...

Då var det över. Helgen i Sundsvall blev ett fiasko från början till slut. Gårdagens medel var förmodligen mitt bästa lopp, men det var helt enkelt inte tillräckligt bra. Det räcker inte att spika alla svåra kontroller, man måste ta dom enkla bra också. Att bomma på banans två enklaste kontroller är oacceptabelt, även om det bara rör sig om totalt 1,20 för hela loppet. Just nu är jag oerhört besviken, det var ju denna helg jag har laddat för hela våren, och så blir det fiasko utav det hela. Framförallt lången där jag sumpar det på världens onödigaste grej, var en enorm besvikelse. Framförallt då man ser resultatlistan, och är medveten att om man hade gjort ett normalt lopp hade jag utan tvekan varit topp-15, kanske ännu bättre. Är väl bara att bryta ihop och komma igen. Det är ju inte alls särskilt svårt då det gäller idrott. Bara att knyta näven i fickan, träna hårdare och säga: nästa gång då...  Skulle vara skönt om det alltid var så lätt att komma över motgångar.



Måste tillägga att det är att ta i att kalla helgen fiasko, bara på grund av att tävlingarna inte gick särskilt bra. Det är ju trots allt bara idrott det handlar om...

Bussresan hem igår var faktiskt inte särskilt dryg, eller i alla fall inte lika dryg som förväntat. Det var dock lite synd att jag lyckades klanta mig på Frasses och trodde att superskrov var det största man kunde beställa. Megaskrovet var ju betydligt större... Kan även tillägga att mina ekonomiska bekymmer för tillfället är lösta. Nu är det dags att ta på sig spenderarbyxorna :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0