En gammal svensk klassiker...

Nyss var det volleybollturnering på folkan. Självklart visade skid var skåpet ska stå! Igår kväll var det sprintcup i gammelstan. Som vanligt misslyckades jag med att visa var skåpet ska stå, och blev trea efter Bennitz och Claes. Benen kändes dock lovande inför helgen, men jag råkade bomma lite grann. Var även chaffis igår till och från sprinten. Kan lova att folkanbussen spann som en katt. 
 Idag gjorde jag mitt sista kemiprov för ett bra tag framöver. Det gick bra, även om det var drygt. Hatar frågor där man kan skriva svar som är tre sidor långa. I övrigt finns inte mycket att berätta, eller jo det skulle jag kanske kunna göra, men det ids jag inte. Denna sång får berätta istället...



Vem ska jag spela?
Vem ska jag låtsas att jag är?
Vad ska jag säga?
Vad kommer du tycka om den jag är?

Kommentarer
Postat av: Anonym

var dig själv förhelvete

2009-05-20 @ 13:33:52
Postat av: Anonym

nolla

2009-05-20 @ 13:34:21
Postat av: K N

"Det gick bra" men "Hatar frågor där man kan skriva svar som är tre sidor långa."

Haha fan Waller där gick du ytterligare lite från intresserad/duktig till pluggis i mina ögon!

2009-05-20 @ 18:13:59
URL: http://kristina.nordebo.net
Postat av: Waller

En fråga, som till exempel: "Skriv allt du vet om translationen?", tycker jag är utformad på ett dumt sätt...

2009-05-20 @ 20:05:26
Postat av: JT

Jag håller med Waller! Såna frågor är jobbiga, man vet ju inte när man har skrivit tillräckligt.

2009-05-21 @ 19:49:45
URL: http://armasjarvi.blogg.se/
Postat av: D N

jag hade svarat: jag vet inte ens vad translationen är, lämnat in provet och sen dragit och tränat i stället.

2009-05-22 @ 10:08:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0