Slutspelstider, dock utan slutspelsskägg

Idag har så indianslakten börjat. 5-1 i första kvarten till Luleå! Fattar inte att Frölunda valde Luleå, om man tittar på statistiken från säsongen är det väl det sämsta valet man kunde göra. Nåja, som lule-fan ska man väl inte klaga. Kanske blir det en ny Wounded Knee? Jag hoppas på det i alla fall! Trots att det är slutspel nu så skippar jag nog slutspelsskägget. Har fått nog av skägg för det här året.



Idag tränade jag för övrigt inför ögonen på förbundskaptenen i längdåkning! Låter kanske lite märkvärdigare än det var. Joakim Abrahsson befann sig ute i spåret, samtidigt som jag körde mina dödliga sprintintervaller. Även om jag tyckte jag åkte fort, riktigt fort, imponerade det dock knappast på Jocke, som ser Jönsson och grabbarna dra på titt som tätt. Ett bra pass för mig hur som helst, var länge sen jag hade så mycket syra. För övrigt måste jag slå ett slag för det här med körkort. Är riktigt skönt att bara kunna ta bilen och dra när man ska någonstans. Tänk att få slippa vänta på sina ständigt försenade föräldrar för att få skjuts. Riktigt skönt. Börja känna mig lite smått gammal nu. Idag hade jag med största sannolikhet min sista gratis-tandvård. Är dyrt att bli gammal.

Dagens citat idag kom från ett högst oväntat håll. Var faktiskt min mormor som kläckte ur sig nedanstående citat:
"Kan du inte strippa med glasögonen"
Jag tror (och hoppas) att hon inte riktigt menade det. Glasögonen fick hon dock se, men jag hade lite mer saker på mig också :)

Ps. För er obildade som inte fattar det där med Wounded Knee kanske denna länk kan vara infomrativ! Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0