Chaffis

Ett snabbt inlägg ikväll, det är allt jag hinner med. Har fullt upp med packning. Imorgon bär det av till JSM, och boende på hotell Börtnäs hos grabben. Huvudsakliga sysslan idag har varit att valla skidor. Ganska drygt, speciellt med tanke på att jag rengjort dom klassiska skidorna mycket noggrannt, helt i onödan för Grabben har kommit på att vi ska köra klassiskt imorgon. Jaja, finns inget att göra åt saken, blir inget bättre av att gnälla offentligt. Idag har jag även agerat personlig chaffis åt mina föräldrar. Till jobbet, på lunchen och från jobbet, överallt har jag och passaten fått jobba hårt. Fast dom har ju skjutsat mig många mil i sina dagar, så det är väl bara rättvist att jag börjar betala tillbaka nu när jag kan. Beställde även brillorna idag. Skrällde lite grann och tog ett helt random par som inte följde med mig hem tidigare. Ni läsare får kanske se dom någon gång.  Idag har även min far firats för tidigt på grund av sin kommande födelsedag. Han fyller.... Just det, det är fult att prata om gamla personers ålder, så det undviker jag idag.
 
Avslutligen måste jag dementera ett rykte. Fick höra från i detta fall anonym person att jag har flickvän. Det kom dock som en stor överraskning, inte minst för mig själv. Förstår inte hur personen fått för sig det. Är det möjligen genom att misstolka något jag skrivit här? Om någon fler har fått för sig det kan jag dock säga att jag är fruktansvärt singel. OBS, detta är ingen kontaktannons, bara ett klargörande. Men om det finns någon kvinna med fast inkomst (studiebidrag går också bra) där ute, så är jag tillgänlig ;P hehehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0