Glasögonorm, snart i alla fall

Hej alla trogna läsare! Måste väl uppdatera någon gång ibland även om det är lov. Idag var jag till optikern och gjorde en synundersökning, och precis som jag misstänkte var min syn under all kritik. Dock tilräcklig för att köra bil utan brillor, men inte mycket mer. Så just nu har jag ett gäng bågar hemlånade för att välja de rätta. Ni läsare kan få hjälpa till om ni vill. Kom gärna med kommentarer och synpunkter, jag är idel öra.


1.


2.


3.


4.

Lysande bildkvalité med webcam!!! Not.

Idag har jag även fyndat en väst på rea, för övrigt den jag har på mig. 50% rabatt är inte så dumt. Mina nya Asics Gel Kayano som jag köpte i förrgår är också ett köp som jag är riktigt nöjd med.  



Om någon tror att jag har blivit shoppingfreak/camfjortis på heltid, kan jag dock intyga att jag även tränar en del. Faktiskt riktigt bra. Har hunnit löpa nyskorna två gånger redan. Just nu genomför jag ett litet projekt som går under kodnamn "Beach 2009". Vad det går ut på kan jag inte avslöja, eller jo det kan jag väl egentligen göra, men jag har inte tid just nu. Får bli senare under veckan, om jag har tid. Igår var jag faktiskt på bio, med min mor dessutom. Var en liten skräll, är inte så ofta man går dit, framförallt med mamma.  Vi såg män som hatar kvinnor. Den var riktigt bra. Måste nog säga att det var en av de absolut bästa svenska filmer som jag någonsin sett. Undrar om den inte till och med är DEN bästa. För övrigt oväntat att den faktiskt hade världspremiär i Kalix. Är inte många filmer som har det.

// Camfjortisen

Kommentarer
Postat av: Alles o Rike

2:a var bäst!

2009-03-04 @ 23:37:27
Postat av: peter

var det olika bågar eller det syntes fan inte

2009-03-05 @ 08:15:33
Postat av: Erixon

inte nr 3 iaf

2009-03-05 @ 08:42:57
Postat av: niklaws

såg fan ingen skillnad typ.... minen på 1&2 och minen på 3&4 var också likadan! och typ glasögonen också :D

2009-03-05 @ 14:16:24
Postat av: jt

tycker nr.1

För övrigt så är det en grymt snygg väst! (Som Haglöfs anställd måste jag säga det, och dessutom har jag en likadan :D )

2009-03-05 @ 17:22:11
Postat av: Admin

Får väl erkänna att det är ganska svårt att se skillnad på dom, får skylla på webkameran. Sen är väl modellerna ganska lika också. Apropå minerna Najk, får jag väl säga att jag kom på att man kanske inte skulle vara totalt stoneface efter dom två första :P

2009-03-05 @ 19:04:02
Postat av: l.a

nr. 1 tycker jag!

2009-03-05 @ 21:09:04
Postat av: vb

nr. 1! icecool!

2009-03-06 @ 14:06:25
Postat av: erioxn

nr one

2009-03-06 @ 15:20:15
Postat av: erixon igen

nr one

2009-03-06 @ 15:21:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0