Pest eller kolera??

Vad väljer ni?
Att trampa ner i ett jordgeting bo, eller att bli jagad av en björn?
Att springa nattorientering utan pannlampa, eller i solglasögon?
Att göra en speciell dans vid varje kontroll eller att näcka på upploppet?
Ja, vad väljer ni? Mina val får dom som läser Kuriren på lördag...

Kan tillägga att jag haft mycket att göra sista tiden, mitt i studentveckan och allt. I tisdags var det bal i Piteå, det var nice. Jag och Lotta ägde stället, lätt!? ;)
Bjuder på en liten bild nu, kommer mer då Niklas hunnit redigera sina.



Oj, kvallan var verkligen kass. Men var lugna det kommer mera...

Kommentarer
Postat av: Per

Uppdatera eller slöa?

2009-07-02 @ 20:50:41
URL: http://perfrost.blogspot.com
Postat av: Anonym

uppdatera mera!

2009-07-09 @ 18:28:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0