Väntetider

I helgen var det så dags för dom sista JVM-uttagningarna för den här säsongen. Efter en frustrerande säsong så här långt hade jag satt mig i en rätt så risig sits inför dessa tävlingar. Jag var tvungen att prestera och åkte med kniven mot strupen. Kanske var det detta som gjorde susen, för det gick nämligen bra båda loppen. Trots risiga prestationer tidigare den här säsongen var jag helt plötsligt fylld av självförtroende. Istället för att stressa upp mig och sabba allt när ett misstag väl kom, fortsatte jag bara fullt koncentrerat. Två tredjeplatser blev resultatet.

Från att ha varit i ett till synes hopplöst läge innan helgen, är det nu så att jag blir obeskrivligt besviken om jag inte blir uttagen. Enligt mina beräkningar borde jag ligga bra till för den sjunde och sista platsen in i laget. Nu återstår bara en nervös väntan innan laget presenteras i morgon. Känns lite frustrerande på något sätt. Jag har gjort allt jag kan, nu kan jag inte påverka något mer och allting är lämnat i landslagskaptenens händer. Kan bara hoppas på det bästa. Kan alla läsare vara snälla att hålla tummarna för mig??? :)


Var det månne "krigsmålningen" som gjorde det där sista lilla extra?? ;)

//Den nervöse

Kommentarer
Postat av: jt

Jag håller tummarna! Men jag tror inte att de var krigsmålningen, för mig hjälpte det då inte!

2009-01-12 @ 20:39:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0