Helgens

Idag var det så stafett i Nyby utanför. Jag stod på startlinjen tillsammans med Niklas. Varken Niklas eller jag hade någon av våra bättre dagar, så resultatet blev inte lysande. Båda var totalt vilse var sin gång. Men det är sånt som händer ibland. Niklas räddade dock äran då han plockade en fin skalp, Maria Nordström, på väg till sista kontrollen. För övrigt hade jag rejält med rimfrost i skägget idag. Knäckte grabben lekande ;)

Nu är man hemma i byn, om man nu kan kalla det hemma? Efter en dryg minibussresa med Sture och Johanna, som även innehöll matpaus i Strömsund med en god och framförallt stor tefatspizza!! I byn är det kallt. Rejält kallt. Kvicksilvret visar -27 just nu!! Brrrr...

Helgens klant: Finns två jämngoda alternativ, jag och Najk.
Helgens bom: Najk
Helgens kommentar: Hinken
Helgens rykte: Finns ett riktigt smaskigt ett, men det publiceras inte här ;)
Helgens finsk/ryskkåta person: Baffy
Helgens skönaste: Sängarna på Camp Södergren!!
Helgens fnissigaste: "Utländskorna" på hemköp.
Helgens fiasko: Teichmann+Luleå hockey


Kommentarer
Postat av: niklaws

måste erkänna att waller knäckte erixon med frostet!



och vi var rätt klantiga.

2009-01-05 @ 00:17:40
Postat av: Gräbn

haha de var ju bara uppvärmning, ska visa waller hur de går till senare;)

2009-01-05 @ 10:40:40
URL: http://erixonf.blogg.se/
Postat av: nordebo

droppa ryktet!

2009-01-05 @ 19:41:49
Postat av: niklas

hahahahahah baffy

2009-01-06 @ 00:24:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0