Blogg.kuriren.nu/vecka5

Idag var en ganska chill dag. Har mest gott omkring med ett leende på läpparna, måste ha sett lite fånigt ut. Gå omkring och le till till synes helt utan anledning. Dock var det inget leende på läpparna under träningen, då är det fullt fokus som gäller. Kan ju inte åka omkring och flina i spåret.

Idag fick jag ett oväntat telefonsamtal. Det ringde en dam från kuriren och frågade om jag ville blogga på kuriren.nu under JVM-veckan. Mycket oväntat var det och dum som jag är kunde jag inte tacka nej. Kanske är det dags att vänja sig vid kändisskapet och det erbjudanden som följer med det??? ;)  Undrar vad som kommer här näst? Knappast något ännu mer chockerande i alla fall. Okej, kändisskap är kanske lite krydd, eller mycket rentav. Att vara uttagen till JVM i den rätt så ofta, av allmänheten missförstådda idrotten skidorientering skapar knappast några stora rubriker. Kanske ska man kunna lära medelsvensson lite mer om skidorientering, det hoppas jag i alla fall!!

Ps. JVM-veckan är 26 januari-1 februari, för er som inte vet. Ds.

Kommentarer
Postat av: Per

Känn dig hedrad! Något sådant skulle aldrig hända i Dalademokraten. Här får vi skidorienterare finna oss i en ständig medieskugga. :P

2009-01-14 @ 21:10:25
URL: http://perfrost.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0