Som julafton

Då har man gjort sitt första officiella framträdande i landslagsdräkten. Det gick inte så bra som jag hoppats på. Ett riktigt sunkigt förstavarv fyllt av småstrul, säkert 4 minuter borta. Sen åkte jag upp mig en smula på andra, men vad hjälper det? En 24:e plats är inget märkvärdigt. Kanske inte katastrof, men det är definitivt inte bra. Jag är ändå inte så bitter, är bra stämning i stugan, men kanske lite sämre ordning. Det råder organiserat kaos. Gustav "Turbo" Nordström agerar både stämningshöjare och morsa. Första dagen här nere var som julafton, förutom att man slapp ge bort grejer utan bara fick.

Imorgon är det vilodag. Nu ska vi kanske våldgästa någon nation. Frågan är om vi ska söka oss åt öst eller väst?

Kommentarer
Postat av: grillen

öst

2009-02-01 @ 16:08:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0