Korvfest

Nu var man så ensam och övergiven på folkan, ännu en gång. Mitt enda sällskap är en överfull sopsäck, som inom kort kommer att lukta skunk om jag inte bär ut den. Dock kommer nog denna helg att gå rätt så fort, lär mest bli att packa och dylikt innan det bär av på söndag. Innan vi far hinner jag även klämma in en sista tävling, i Luleå, i morgon. DM är det och jag hoppas på mitt första seniorguld i skidO. Det kommer förmodligen stå mellan mig och Lindmark. Om nu inte den gamle räven Frasse blandar sig i.
Fick även veta att det är långdistans jag ska rikta in mig på under JVM. Kul, lången är optimal för mig. Jag är uthållig på alla sätt ;)

Imorse körde vi en sprintträning. Det gick riktigt bra för mig. Dock tråkigt att man ska utsättas för sabotage. Någon motionär (idiot) hade kastat ut en kontroll i skogen. Ska inte trötta ut er läsare med en noggrann redogörelse över loppet, men för den nyfikne så finns kartor på skidlinjens blogg.

Kommentarer
Postat av: tomten

bekanta dig inte med stumbjörn på jvm nu bara

2009-01-23 @ 17:13:03
Postat av: Emma

tydligen, lite less man blir :(

2009-01-23 @ 22:57:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0