För jävliga?

Börjar bli en smula less på mitt skägg, även om det råkar vara ganska praktiskt då det är kallt ute. Skönt att slippa frysa om hakan då man går ut i -25! Dock börjar det minst sagt bli lite risigt. Eller med tanke på att coach Norén öppet dissade mitt och grabbens utseende igår kanske det rentav är mycket illa. Eller ni kan ju tolka kommentaren själva:
"Ni ser ju för jävliga ut. Bara en mor kan tycka om er nu."

Imorgon bär det av söderut igen till Vansbro. Kul med 11 timmar minibuss imorrn..... not!! Avresetiden är satt till 05.00, så det börjar bli dags för mej att dra mej tillbaka för kvällen nu. Bjuder på en bild från förra helgen för att komma i lagom tävlingsstämning.


Obsevera vilken färgglad, tight tävlingskollektion min klubb, OK Vargen har ;)

Kan du förlåta mig min vän för mitt dumma påhitt?? Vet inte riktigt vad jag tänkte på, eller vad jag tänkte med... 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0