Cancelled

Var tydligen kallt i Antnäs idag, så kallt att tävlingen fick ställas in. Det ledde till att dagens planering ändrades en smula. Min bror med flickvän kom förbi en sväng på lunch. Då fick jag i uppgift att köra ner hans bil till garaget och slänga in sommardäcken. Fick dock inga upplysningar om att bilen är mycket underlig och lever sitt eget liv. Bland annat låser den ibland sig själv då man stänger dörren. Vilket naturligtvis ledde till att jag lyckades låsa in nyckeln. Så det var bara att plocka fram kofoten och ståltråden och bryta sig in i bilen. Det tog sin lilla stund, men till slut lyckades jag ta mig in i den låsta bilen. Man har oanade talanger, man kanske skulle satsa på en karriär som biltjuv? Det lär iaf vara mer pengar i den branschen än i skidorientering ;) 

Sedan bar det av till Haparanda och IKEA. Inte världens roligaste affär precis. Men de har sköna möbler att sitta och fundera i. Kom att tänka på musiken dom spelade. Varför handlar alla låtar om kärlek egentligen? Gäller väl inte bara musiken på IKEA utan nästan all musik i allmänhet. Då man kom hem var det melodifestivalen på TV och gissa vad alla låtar handlade om? Just det!  Har alla låtskrivare dålig fantasi eller? Stör mig en aning på alla dessa fläskiga kärlekslåtar. Är väl bara mig det är fel på och jag vet nog precis vad felet är också.

Nu ska jag fortsätta se den något, eller rentav mycket kryddade filmen Rosa Pantern. HAHAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0