Kraschlandning

Denna alla hjärtans dag har ägnats åt den enda kärlek jag tydligen klarar av att hantera, den till idrotten. Befinner mig nere i Sundsvall och kör SM i skidO denna helg. Idag kördes sprinten, och den blev inte vad jag hade hoppats på. 95% smalspår, hela 14 kontroller, lösa spår och långa skidor var allihop faktorer som kanske inte var alltför gynnsamma för mig. Lägg därtill att sprint inte riktigt är min konfekt. Då blir resultatet en femteplats, trots att loppet var ganska okej. Dock har man inte råd med två stycken 30sekunderskrascher på en sprint. Nåja, får ladda för lången imorgon istället. 16 kilometer brukar passa mig betydligt bättre än 2,8 i normala fall. Får hoppas att det gäller även den här helgen.

Nu är det dags för lunch, innan det bär av på föreläsning, som följs av kamratmiddag :)


Viktigt att hålla tungan rätt i mun ;) Vädret var fint, som ni kanske ser.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0