Någon som har en bil till salu? ;)

Idag avklarades etapp två, uppkörningen. Den var lyckad, och nu har jag alltså det omtalade kortet. Eller om jag ska vara helt ärlig har jag bara en papperslapp än så länge. Men kortet kommer snart, och huvudsaken är ju att man får köra bil på egen hand! Grabben fixade också uppkörningen idag, fast jag var några timmar före han ;) Nu har alltså hela ABK körkort, förutom ynglingen Aspen, som får hålla till godo med apostlahästarna/stålhästen ytterligare ett tag.  Äntligen slipper man Gondys gnäll och förmaningar. Fast jag och grabben diskuterade det idag, och vi kom fram till att Gondy nog trots allt gnäll är en bra körskolelärare.

Dagen i övrigt var händelsefattig. Inga lektioner eftersom övriga treor var i Piteå på utbildningsmässa. Lattjade dock lite innebandy med Lys, Pontus och Grabben. Resultatet blev: en vinst, en förlust och en massa kramp i rumpan. Borde spela innebandy oftare, dels för att det är kul och dels för att undvika kramp när man väl spelar! Nu ska jag käka lite semlor. Äkta ICA-semlor!! Dom bästa i byn, eller betydligt bättre än de på Konsum i alla fall. Något gott måste man ju unna sig för att fira...




// Han som inte är en loser längre (markoolio-låtinspirerat)

Kommentarer
Postat av: Per

Jag har utmanat dig! Eller iallafall skickat utmaningen vidare till dig. Vet inte riktigt vad det ska leda fram till men haka gärna på. Jag vågar iallafall inte släppa.

2009-02-13 @ 08:30:05
URL: http://perfrost.blogspot.com
Postat av: Per

Kolla på min blogg för att se utmaningen

2009-02-13 @ 08:30:44
URL: http://perfrost.blogspot.com
Postat av: Calle

Grattis waller! Nu kan du köra mig till skolan (a)

2009-02-13 @ 22:06:45
URL: http://cmhollund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0