Knoppan

Denna dag har varit relativt händelselös. Dock har den innehållit vissa höjdpunkter, som en seger i en innebandyturnering tillsammans med Niklas. Vi tog oss knappt vidare till slutspelet, men väl där fick vi äntligen stolpe in och en del, eller ganska mycket, flyt. Efter turneringen drog jag ner till folkans fashionabla gym och brände av ett nytt chinsrekord. Börjar äntligen närma mig tvåsiffrigt belopp. Nu fattas bara en enda innan man är där.

Det bästa idag måste dock vara att jag äntligen fick tag på en invite till spotify :) Otroligt smidigt program, fattar inte hur jag har klarat mig utan det fram till idag. Lite sjukt att man känner så för ett program man nyss har skaffat egentligen, menmen...

Världens skönaste gitarrsolo? Jag tror nästan det. Eller vad säger du Pontus?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0