Tuuuung

Less som jag är på de kassa spåren i Kalix (fast jag bara åkt där en gång detta lov) blev det löpning idag. För att minska belastningen på min onda fot blev det snöpuls med storbrackakängor. Kan lova att det blir ganska jobbig träning att löpa i pudersnö med skor som väger strax över 900 gram styck. Var länge sen min ben var så trötta som efter detta pass. Detta måste göras om!!



Just nu snöar det här i Kalix. Tyvärr verkar det inte vara samma intensitet på snöfallet här som det har varit längs resten av norrlandskusten. Hoppas på bättre spår imorgon då jag förhoppningsvis kan klämma några km lagg igen.

Har även varit på min brorson Jonas 4-årskalas idag. Det var trevligt och fikat var mycket gott. Tyvärr verkar det som att jag har fått lite väl mycket av det goda redan tidigare denna julhelg. Då jag ställde mig på vågen fick jag en obekväm överraskning. Så vad ni än gör där ute, vila inte två dagar på raken det kan leda till oväntade konsekvenser ;)

Nu ska jag säga adjö till syster och bror. Vi hörs, och jag hoppas att alla läsare inte shoppar ihjäl sig på mellandagsrean i år...

Kommentarer
Postat av: Ulkan

vad hände med super lätta skor då?! :o

2009-12-27 @ 23:39:32
URL: http://orienterare.blogg.se/
Postat av: Waller

dom vilar tills vidare...

2009-12-28 @ 16:01:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0