Jaktstart

Bättre lopp idag, tyvärr blev inte placeringarna riktigt som jag hoppats i dagens kortdistans med följande sprint-jaktstart. Första loppet resulterade i en 6e plats, som jag sedan höll under jaktstarten. I jaktstarten hade jag dock 5e åktid i alla fall, även om jag småstrulade lite i slutet. 
Dagens sämsta var dock att det är möjligt att jag sumpade en riktigt bra tid på kortdistansen då jag lyckades ta ett riktigt dåligt vägval till första kontrollen. Svårt att uppskatta säkert men jag tror att det inte hade varit något problem att kapa 40 sekunder. Dock var det riktigt roligt att åka skidO idag ändå!!

Nu ska jag bara ladda för imorgon och städa ur i våran pimpade stuga.

Gonatt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0