I'm back

Nu är jag tillbaka igen, får ursäkta frånvaron, men den har sina förklaringar. Då man är på ett galet träningsläger i Finland har man helt enkelt tid att blogga. Dessutom måste det vara något allvarligt fel på min laptop, som drabbats av samma fel för tredje gången på två månader och inte startar. Om den datorn var i skick skulle jag även kunna bjuda på någon bild från Ylläs.

Har tillbringat helgen nu i min till 95% säkerhet blivande bostadsort, Umeå. Det var bra där också. Gick faktiskt att åka skidor i Rödåsel, och gymmet på IKSU var som vanligt finfint. Nu befinner jag mig på en kort visit hemma i Kalix, en natt för att vara mer exakt. När bussgods öppnar imorgon 08.00 ska jag hämta ut ett paket från Falun ;)
Efter det bär det genast av till byn.


Kommentarer
Postat av: Ulkan

Update!!!!!

2009-12-08 @ 12:34:28
URL: http://orienterare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0