Veckorapport

Senaste veckan har jag ägnat åt att komma i form igen. Det verkar ha lyckats rätt bra då dagens intervallpass var första passet som jag känt mig pigg på sen Lång-SM i slutet av september. Fast allt detta har varit helt enligt planen. I form kan man inte vara särskilt många gånger per år så det väljer att välja de noga. Eftersom jag gjorde misstaget att klanta mig så fatalt att JVM-platsen höll på att ryka all världens väg redan under första uttagningshelgen förra säsongen tänker jag se till att vara på tå och visa fin form direkt i Vemdalen. Dit bär det av tidigt onsdag morgon för övrigt.   

Hmmm, finns det något mer intressant att berätta från min frånvarande vecka? Janne B har troligen löst mina datorproblem på en mer långvarig basis denna gång då han bytte ut den ideligen krånglande C:disken. Har även sett världens bästa teknade film(?) Skönheten och Odjuret för första gången på många år. Trots att jag inte tävlade något denna helg blev det en helg med mycket skidtema då det var VC på TV dagarna i ända. Julianne Moore utgjorde en stor del av min lördagkväll då jag först såg the big lebowski, sedan var det dessutom filmer där hon medverkade på två kanaler.

Får även passa på att gratulera de av mina skolkamrater som gjorde fina prestationer under helgens cup-tävlingar i Boden, framförallt MarBE som imponerade nanting!!

Förutom ett lyckat intervallpass har inte så mkt hänt idag. Kvällen har tillbringats med vallning tillsammans med CH. Skidmättning <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0