Vem kan stoppa mig när jag bara rullar fram?

Nu var man mätt. Magen är fylld med ägg, påskskinka, påskmust och andra läckerheter som hör påsken till. Fy, jag känner mig riktigt onyttig och inte har man hunnit träna idag heller. Usch och fy. Snart rullar man väl fram. Dagen började för övrigt med ett klassiskt panikplugg. Dessvärre var det helt i onödan eftersom dagens matteprov var det lättaste sedan årskurs 7 ungefär.

Idag hade jag faktiskt utvecklingssamtal. Även om jag inte behöver ha förälder närvarande nu för tiden, tog jag tillfället i akt att ha med mamma. Allt för att få tyst på hennes gnäll för ett par veckor eller så. Det verkar fungera även denna gång. Nu var man så hemma i Kalix på en kort påskvisit. På lördag bär det nämligen av söderut till Göterborg och förhoppningsvis sommaren, eller i alla fall våren. Helt klart blir det i alla fall barmark. Det blir förmodligen trevligt. Förhoppningsvis ska man även få sin dos av nylon. Var alltför länge sedan sist...  Förhoppningsvis blir det lite go träning också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0