Massör?

Denna vecka har varit rätt så tuff träningsmässigt, men som tidigare nämnts väldigt slö skolmässigt. Trodde jag skulle ha bara 3 lektioner. Det visade sig att jag hade fel. Vi hade 2!! På torsdag trodde jag dock att vi hade en lektion 8.10, så jag for dit bara för att upptäcka att den var inställd. Så istället for jag hem och såg Batman begins. Är gode stor skillnad på dom nya och dom gamla batmanfilmerna, jag lovar. Dom nya är ju till och med bra på riktigt...

På onsdag körde jag spänst. Det tyckte inte mina ben/rumpa om. Lider just nu av en otrolig träningsvärk.
På onsdag körde jag även natt-ol i Boden. Det tyckte inte jag om. Det var blött, stenigt och bökig terräng. Till råga på allt kommer man in på en tid som skulle räckt till seger med 16 minuter, men blir diskad på grund av att man råkades stämpla vid en sten som låg 50 meter från den rätta.

Igår kväll var jag med Frida på en liten promenad, eller vet inte om den var så liten men en promenad var det i alla fall. Det var lite små-mysigt och mycket trevligt. Hoppas att det inte dröjer allt för länge till nästa gång vi träffas...

Just nu sitter jag hemma i Kalix. Får passa på att njuta ordentligt nu, för det är en dryg månad till nästa gång jag kommer hit. Denna morgon körde vi skate-intervaller på lillträsksvägen. Ojojoj vad jobbigt det var. Tror aldrig jag har hållit på att somna på ett stenhårt golv förut. Det höll dock på att hända efter dagens pass :P

Ps.
Råkas inte vara nån av er läsare som behärskar massage, och då framförallt i rumpregionen? Det känns som att jag skulle behöva det nu...
Ds. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0