Polarnatten

Ikväll har jag och min närmsta granne här på folkan, Adrian, löpt polarnatten. Efter en hyfsad insats kom vi till slut på 3 plats, trots att båda var missnöjda med våra första sträckor. Det här med natt-parstafett är en riktigt rolig tävlingsform, kanske den absolut roligaste rentav. Formen kändes faktiskt riktigt bra och det lovar gott inför SM nästa helg. Då jäv...
Efter ett race i den kyliga kvällsluften, väderguden Adde analyserade att det nog var minus på intågande, satt en bastu riktigt fint. Man borde definitivt använda bastun mer än man egentligen gör, nu när man har den så nära till hands. Med tanke på att skolan just har börjat ska det nog finnas tid att ändra på det...

Nu laddar man för en hel helg i byn. Hur ska jag överleva? Vad ska man hitta på? Med lite tur kan det nog bli riktigt bra om det blir som jag vill. Och om det inte blir som jag vill, kan man ju ändå titta på Hipphipp eller nåt annat roligt...
Bjuder nedan på två riktigt sköna klipp :P






Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0