Feelings of hate

Nu är det verkligen bekräftat, jag hatar biologi b. Igår kom jag hem till Älvsbyn efter en dryg veckas frånvaro och på badrummet väntade en föga trevlig överaskning. Döda blommor och under plåten fula rostfläckar på golvet. Fanns bara en sak att göra, hälla på en halvliter amonniak och skura som f-n. Det var riktigt svettigt och jobbigt, ett extra litet träningspass. Läste sedan att man skulle använda 3 kapsyler ammoniak till 5 liter vatten, men vafan ju högre koncentration desto effektivare, eller!? Tyvärr strök våran fina skurmopp med och till råga på allt gick inte ens fläcken bort helt...

Efter en sådan svettig upplevelse så vi for ut en sväng på byn. För att svalka mig var BÖ kvällens klädval. Jag blev nog idiotförklarad av kassörskan på Shell när jag klev in på macken utan tröja då det var -5 ute. Iaf var blicken hon gav mig en aning udda :P Men det var lite kul faktiskt, man kan ju inte vara så jävla rädd att göra bort sig hela tiden, och jag behövde faktiskt svalka mig... ;P


Rostfläcken, efter 30 minuters skurande!!!


SkurarN in action... Observera den imponerande skummängden. Skumparty nästa???


Efter avslutat jobb. R.I.P. moppen.

A.T.A.B.


Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0