08

Helgen har jag tillbringat hos min bror i huvudstaden. Det var ganska trevligt. På lördag var vi på national museum, det var inte lika trevligt. En massa gamla tavlor. Håller med farsan som sa: "Nog är det lätt att underhålla stockholmare om dom tycker detta är roligt." Dock var Hardy Nilsson där, det var lite småcoolt. Alltid lite star-fucking i Stockholm, fast hårde Hardy är nog snarare exstar-fucking.

Annat som hänt i helgen är rullstols-race. Ytterligare ett bevis på att trots att man inbillar sig att man är vältränad, så är träningsvärken nära till hands då man gör sånt som man är ovan med. Att köra rullstol i 30 minuter är tydligen en sådan sak...  På restaurangen kryddade dom dock lite med bean. Och då jag tycker att dom kryddar med bean, då är det verkligen krydd. Det  kan alla som var med till lyrres stuga i vintras intyga.

Ps. Har upptäckt en irriterande sak med att blogga, anonyma kommentarer. Är lite irriterande ibland att inte veta varifrån dom kommer. Dom flest som läser bloggen vet nog vem jag är, så skulle det inte bara vara rättvist att jag får veta vem kommenterar?? Så därför gör jag en liten efterlysning av ett IP:nummer. 82.99.105.193 Personen skulle gärna få kontakta mig :P Fast det kanske inte är så många som har koll på sitt IP:nummer!? Är dock nyfiken på vem som döljer sig bakom detta... ;) Ds.

Kommentarer
Postat av: Anonym

det är min ip!

2008-10-27 @ 22:02:41
Postat av: Waller

Ja, jag ser ju det, NOT. Det är fult att ljuga Niklas ;)

2008-10-28 @ 12:18:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0