Back on track??

Nu börjar höstlovet nalka sig ordentligt. Ska bli riktigt skönt att få vila upp sig ordentligt, har känt mig mer eller mindre allmänt sliten dom senaste veckorna. På något vis känns det dock som att det börjar vända nu. Kände mig för första gången på många veckor, eller kanske en dryg månad, smart idag. Matteprovet var så jävla lätt, om man frågar mig iaf, skönt att se lite av sina gamla goda sidor återvända efter en kortare "semester". Dagens träning har bestått av ett pass i gymmet. Nytt brutalbänkspers blev det, 21 ett resultat jag aldrig varit i närheten av tidigare. Nyss lattjade vi även lite innebandy, ganska trevligt, men lite frustrerande när bolluslingen studsar åt fel hela tiden, eller allt för ofta i alla fall.


Igår bjöds det på fina intervaller på åsen, grabben var vass. Fick verkligen slita för att hänga bitvis. Vårat stafettlag har nog en viss potential trots allt :P Formen är god, ser verkligen fram emot den kommande säsongen. Ska nog kunna bli bästa säsongen på mycket länge, om inte någonsin, så i alla fall sen min gyllene tidsålder i H14. Då var jag ung, och dessutom ett huvud längre än nästan alla mina konkurrenter, det var tider det ;) Sen dess har jag bara växt på bredden, fast andelen underhudsfett är nog med all sannolikhet lägre nu.
Till helgen bär det av till den där stora staden, Stockholm, i folkmun kallad fjollträsk. Ser verkligen fram emot att träffa bästebror, det ryktas om vissa framsteg. Hoppas verkligen att dessa stämmer :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0