Världens ände...

Fredag, Lördag och Söndag har tillbringats med träningsläger på ett ställe som vissa kallar för Muodoslompolo. Jag skulle dock föredra att kalla det, Världens ände!!!! Själva träningen bedrevs dock i den finska skidmetropolen Muonio. Där finns det förutom ett ca 3 kilometer skidspår och en helvetes massa skidåkare av världsklass (just nu), en liten stad, komplett utrustad med Alko och sportaffär ;P Det där världens ände kanske inte låter som världens coolaste ställe, men det duger finfint för ett träningsläger, och med trevligt sällskap kan det rentav bli roligt :D
Reidar "Silverräven" Jönsson bjöd, kanske inte helt oväntat, på lägrets i särklass skönaste citat: "Jag ska nog se till att du får ett bra pris. Så nära gratis som möjligt... Han ska inte få mycket betalt!" Så nära gratis som möjligt är ju helt klockrent, det uttrycket måste jag börja använda. I övrigt var det väl silverjunior aka Vallachef Jönsson, som stod för mycket av underhållningen, kompletterat av mig Grabben och Aspen. Hipphipp-gängets del i det hela ska dock inte glömmas bort...



Mer kommer nog så småningom när lite bilder har fixats, måste höra med Grabben om det.
Nu är lovet snart slut, och jag är glad, deppig eller förvirrad!? Vetefan allting går så fort, nu vet jag dock att jag är hungrig, så därför ska lite smörgåstårta förtäras nu. Ha en bra dag/kväll/natt/morgon eller vad det nu råkar vara för nånting då ni läser det här :P

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0