Ibland krävs det inte så mycket

Snön faller utomhus!! Äntligen, sitter här på mitt rum och känner mig som ett litet barn på julafton. Även konstsnö produceras nu här i byn. Med lite tur går det att åka skidor då jag återvänder på måndag kväll. Dessutom håller jag på att återhämta mig från den senaste tidens förkylning. Körde nyss ett fint styrkepass. Ibland kanske livet inte är så för jävligt trots allt. Fast trött är jag, kanske inte så konstigt då man var vaken och härjade lite smått igår/i början av denna dag. Av någon konstig anledning låste Calle in sin cykel. Kan inte förstå det, jag skulle gärna ha en isbit till cykel ;) Jag och Niklas såg även en galet rolig film, The Comebacks. Rekommenderas varmt, iaf till er som inte har världens mest mogna humor. Ett litet exempel på den något skruvade humorn:
"Jag vill ha samma sak som du och mamma har."
"Herpes eller?"
Nu måste jag verkligen packa innan jag måste dra till skolan och sen direkt med bussen hem till mitt kära Kalix :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0