Gracias

Kom att tänka på en sak alldeles nyss, kanske låter lite underligt, men tänk vad konstigt livet skulle vara utan vänner. Ingen att skratta tillsammans med. Ingen att göra en massa roliga grejer med. Ingen att driva med. Jävligt tråkigt skulle det vara helt enkelt. Fast vänner kanske är ännu viktigare att ha då allt inte är lika roligt. Att ha någon som lyssnar på allt gnäll. Den senaste tiden har det varit alltför mycket gnäll från min sida, och det mesta har drabbat en och samma person. En riktig vän, eller vad man nu ska kalla henne. Tack för att du finns och står ut med mig och mitt gnäll :)
Av integritetsskäl är det bäst att inte skriva något mer, har hängt ut allt för många offentligt på denna blogg i mina dar...

Har gymmat nyss. Det gick bra. Imorgon är det skidpremiär i byn. 1,3 km spår på Kanis. Nu ska jag duscha och sen väntar min sköna säng på mig :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0