Fet och slö

Så känner jag mig just nu. Kanske inte är min vanligaste känsla precis, men det finns en förklaring. Jag har nyss ätit ett jättemål på grillen. 200 gram hamburgare, ett berg av pommes och 1 liter läsk är inte att leka med. Är nästan skrämmande att man vräka i sig så mycket dynga, men det är ju så gott...
I måndags gjorde jag en underlig upptäckt, jag är tydligen både feminim och maskulin!! Har man längre pekfinger än ringfinger så är man kvinnlig, i alla fall om man frågar min granne Adrian. Det underliga är att på ena handen är pekfingret längre, på den andra ringfingret. Så vad är jag egentligen? Något slags shemale?? Kanske man kan fundera på, eller så är det bara ren dynga helt enkelt :P
Igår skickade jag grabben till att köpa shampoo åt mig när han skulle på konsum. Han frågade mig om jag ville ha något speciellt och dum som jag är svarade jag: "Nej, överraska mig". Och snacka om att jag blev överraskad...




Igår avslutades även lägret med en sprinttävling i klassisk stil. Gick faktiskt ganska bra, iaf med tanke på att klassiskt sprint är mitt absoluta hatobjekt när det gäller tävlingsformer i längd. Lite surt att man missade a-finalen med en sekunds- + en tåspets-marginal. Igår var det även kvällen då den märkligaste monopolomgången jag varit med om spelades här på Ugglan. Aldrig förr har jag varit med om sådana känslor i en monopolomgång. Allting fanns där: lycka, olycka, hat, skadeglädje, förtvivlan och viktigast av allt, segersötman, iaf för mig och Calle. Vi visade att monopol vinner man inte med musklerna utan med hjärnan, även om VB försökte bevisa motsatsen vid ett par tillfällen...


Dags att försöka besegra jättekoman nu!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0