Vårvändan

Hade ursprungligen tänkt löpa tävlingar i Övik denna helg, men av familjeskäl blev det ändrade planer och tävlingar i Piteå istället. Dagens tävling var medeldistans, efter ett ganska bra lopp blev jag 2a, 1,24 efter Claes Turesson. Hade kanske kunnat plocka den tiden med ett perfekt lopp, men jag är ändå nöjd. Min fina form håller i sig!! 

Är inte bara i orientering som jag är grym just nu, var även grym i kubb igår kväll. Eller var det möjligen motståndet som inte var det bästa? Jaja, det var hur som helst roligt att spela lite kubb. Mycket roligare än senast, fast det berodde kanske mest på sällskapet :D

Nu är det dags att laga till kvällens gourmetmiddag, snabbmakaroner och köttbullar, som serveras tillsammans med ketchup och mjölk!! :P


Ps. Vädret är fortsatt niiice här i byn. Ds.


Kommentarer
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

Jag är ledsen om du inte vill ha "reklam" men jag är med i en tävling där den tävlingsdeltagaren som får flest unika klick på sin länk vinner ett resepresenkort värde 20 000 kronor! Om du har två
sekunder över, så klicka gärna på denna länken: www.alltforforaldrar.se/kul/promo/extpage/206 Då blir jag och mina barn glada för vi har aldrig varit på semester!

För övrigt är du välkommen att kika in på mina tävlingar i bloggen där du bland annat har möjlighet att vinna valfritt klädesplagg eller presentkort!

2008-05-31 @ 18:03:29
URL: http://TUMADRE.blogg.se
Postat av: Emma

Du måste ha tjuvtränat ;)

2008-06-01 @ 21:36:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0