Trött

Idag är jag trött och med det menar jag inte lite trött utan rejält trött. Orsaken är väl att jag sovit lite för lite, eller kanske alldeles för lite, den senaste tiden och det blev knappast bättre av gårdagens 4 timmar långa träningspass. Rullskidor klassiskt följdes av löpning och passet avslutades med rullskidor skate. Dragvillig (dum?) som jag är så drog jag större delen av passet och bidrog till att höja tempot lite grann bitvis. Fick ta en del gnäll från vissa men tempot är ju valfritt.  Ett riktigt bra träningspass blev det som följdes av badtunna, wok och viktigast av allt, blåbärspaj, hemma hos Johan i blåsmark. Detta långpass är något av en tradition som avslutning på skidlinjen, men frågan är var vi ska fara nästa år då Johan har gått ut?

Idag avslutades det sista jobbiga i skolan, fysikprovet och inlämning av kemiarbetet. Provet var inte så svårt som jag trodde och nu kan man i praktiken säga att jag har fått sommarlov :D

Har glömt att skriva hur det gick för oss i fotbollsmatchen. Det blev som väntat (?) en seger till skidlinjen. Siffrorna blev till slut 1-0. Ärligt talat var vi närmare 2-0 än dom var 1-1!!

Nu har jag strax körlektion så alla som är ute på gatorna i byn får passa sig! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0