Tjejer - livets stora gåta

De senaste veckorna har jag funderat en hel del, eller ärligt talat alldeles för mycket. Vad har jag funderat på då?
Tja, på livet i allmänhet, tjejer i synnerhet och framförallt då på en särskild tjej.
Finns det någonting jag hade kunnat göra annorlunda den där ödesdigra lördagskvällen, eller tidigare?
Vad är det för fel på mig egentligen?
Detta är två frågor som det känns som att jag aldrig kommer få något svar på, eller iaf inte något ärligt svar.
Hur vill egentligen tjejer att killar ska vara? Korta? Långa? Snygga? Gulliga? Blyga? Kaxiga? Smarta? Pantade? Dumsnälla? Tråkiga? Roliga? Vältränade? Lönnfeta? Bra på en massa saker?
Förr i tiden inbillade jag mig att jag visste något så när iaf, men nu har jag ingen som helst aning. Tips får gärna lämnas i kommentarer. Det kan vara bra att veta om fem år när man blir kär nästa gång :(

Ps. Okej, vet att jag har lovat att sluta vara bitter och jag har faktiskt försökt, men det gick helt enkelt inte, än i alla fall. Är det någon idé att ljuga för sig själv och andra? Det tycker inte jag, man ska vara ärlig. Ds.


Kommentarer
Postat av: Emma

Fem år det var bittert, och jag tror inte på det. Men det sista var ju sant, ge inte upp bara!

2008-05-27 @ 16:26:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0