Snart match!

Snart är det dags för den stora matchen, skol-if vs skidlinjen. Jag ska förhoppningsvis löpa sönder dom och vi kommer att krossa dom LÄTT! haha
Eller iaf göra ett ärligt försök :)

I morse upptäckte jag att det är något speciellt med vädret i Älvsbyn. När jag anlände med bussen var det moln runt hela byn, men just inne i byn var det soligt och fint. Så var det äntligen konstaterat, det jag trott under lång tid, att vädret faktiskt är bättre i Älvsbyn än i Kalix. Så det finns trots allt något positivt med den här byn :P

Det blev faktiskt inte så mycket fel i NSD idag heller. Dom hade bara kryddat min segermarginal på medeln med 10 minuter! För övrigt fanns det en fin(?) bild på mig. Eller nja fin vet jag inte riktigt, ni får dömma själva...
 
http://www.nsd.se/sport/artikel.aspx?ArticleId=3764655


Kommentarer
Postat av: molly

vinsten är ett faktum

2008-05-26 @ 17:33:14
Postat av: hanna

eran vinst var bara en turvinst :)

2008-05-26 @ 17:42:15
URL: http://hannann.blogg.se
Postat av: Waller

Knappast, allt berodde på min stabila insats på vänsterkanten... not :D haha

2008-05-26 @ 18:06:47
Postat av: Nordebo

om den var fin låter jag vara osagt men en bild var det i allafall

2008-05-26 @ 18:46:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0