Wannabe?

Nu har man så flyttat ut från lägenheten i Älvsbyn och flyttat till hem till Kalix över sommaren.
Det känns konstigt på något vis, hela terminen har man väntat och längtat efter att få flytta hem till gamla kära Kalix, men nu när det väl är gjort så känns det som att tajmingen är ganska dålig. Varför ska man tvingas att flytta precis när man träffat en intressant person, i älvsbyn av alla ställen, som man vill lära känna bättre!? Kass tajming som sagt, men det blir väl inte bättre av att jag gnäller en massa...

Idag upptäckte jag helt plötsligt hur mycket jag saknar att spela i ett band. Är faktiskt två år sedan!! Har det verkligen gått så lång tid? :O Därför tog jag och spelade in några små covers idag. Kvallan blev dock inte den bästa med tanke på att jag använde mp3n för att spela in :P
Här nedan kommer ett litet smakprov på hur det lät! Vågar dock inte publicera någonting med sång inkluderat, än så länge iaf ;D



Nä nu måste jag packa för på några timmar bär det av till världens största orienteringsstafett, Jukola. Jag springer för övrigt med ÄIF och tävlingen avgörs i år utanför Tammerfors eller Tampere, som våra vänner i vårt östra grannland säger!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0